2014. augusztus 30., szombat

8. fejezet

 8. Igen
Noah zavarodottan nézett rám és Alekra, miután végeztünk az edzéssel.
-  Szóval akkor ti most… jártok?- kérdezte.
Alekkal egyszerre vágtuk rá a választ, csak mást mondtunk. Alek azt mondta, hogy „Igen” én „Nem”-mel válaszoltam, majd ismét egyszerre változtattuk meg a válaszunk, amin mindannyian elnevettük magunkat.
-  Minden csak rajta múlik.- mutatott rám Alek.
-  Aha, vágom.- mondta bátyám egy mosoly kíséretében.- Most mondjam, hogy ha egy ujjal is bántod, akkor kiheréllek?- nevette el magát Noah.
-  Ugyan, simán levernélek.- mondta Alek.- És amúgy sem fordulna olyan elő.- mosolygott rám.
-  El akarsz jönni hozzánk?- kérdeztem hirtelen ötlettől vezérelve.
-  Még szép.- vágta rá gondolkodás nélkül.
-  Csak majd meg kell várnod, bűzlök.- nevettem el magam kínosan.
-  Hmmm.- csak ennyi volt a reakciója, de szerencsére Noah ezt nem hallotta, mert nevetett.
-  Hugi nyugi, velem él egy szobában, nem hiszem, hogy az én bűzeimet le tudnád körözni.- hahotázott tovább, és immár mi is nevettünk.
Hamar hazaértünk, és én már spuriztam is a fürdőszobába, Aleket Noah-val hagyva. Pár perc alatt letusoltam, és újra tisztán érezve magam jöttem ki a fürdőből kényelmes melegítőben és egy kényelmes pamut pólóban. Nem akartam kiöltözni. Itthon voltam.
Mikor leértem, boldogan nyugtáztam, hogy a fiúk jól elvannak. Éppen x-boxoztak. Valami lövöldözős játékkal játszottak. Fiúk… sosem nőnek fel.
-  Készen vagyok.- jelentettem be, mire Alek megfordult, és otthagyta a játékot.
-  Öcsém, nemár! Ne hagyj itt!- mondta Noah a játékba merülve.
-  Majd Kay beszáll, míg én is letusolok… ha nem baj…- mondta.
-  Nem, nyugodtan menj, addig átveszem majd a helyed.- mosolyogtam rá, és megcsókoltam. Gyorsan hoztam neki egy törölközőt, és megmutattam, hogy hol a fürdőszoba. Indultam volna vissza a nappaliba, de úgy döntöttem, hogy még jár nekem egy csók. Megfordultam, és magamhoz húztam Aleket.
-  Nagyon ügyes voltál ma.- dicsért meg.- De azért a csalásért még számolunk.- mormolta, és megcsókolt, miközben egyik keze nyakamtól levándorolt a derekamig. Megborzongtam a kellemes érzés miatt.
-  Mennem kéne, mielőtt Noah hisztizni kezd…- motyogtam.
-  Vagy akár csatlakozhatnál hozzám…- mondta Alek egy hatalmas mosollyal. Vacilláltam egy pillanatra, mire kitört belőle a nevetés.- Örülök, hogy ilyen hatással vagyok rád.- mondta, majd közelebb húzott magához, és megmarkolta a fenekem. Vigyorogva vált el ajkaimtól, és beljebb ment a fürdőszobába. Nem zavartatta magát a nyitott ajtó, és én miattam, levette a felsőjét, hogy lássam gyönyörű izmait. Komolyan mondom filmbe illő testtel rendelkezett. Mint valami szupersztár, de mégis a lénye fogott meg. Ajkamba haraptam a látványtól, és erőt véve magamon becsuktam az ajtót, mire megint lágy nevetését hallottam a fürdőből kiszűrődni.
Visszamentem Noah-hoz, aki csak rám nézett, és nyújtotta a kontrollert.
-  Már azt hittem, hogy magával ragadott. – mondta, miközben lövöldözött.
-  Jelentem ellenálltam a kísértésnek.- mondtam neki mosolyogva.
Alekra gondoltam, miközben játszottunk, még mindig bennem égett a felsőteste látványa, és ez elvette az eszem. Noah-nak percenként kellett rám szólnia, hogy figyeljek már oda, és ne őt lőjem le, hanem az ellenséget. Szabadkoztam, hogy ez nem nekem való, holott, ha csak egy picit is odafigyeltem volna, simán ment volna. De nem akartam.
Két erős kar ölelt magához hátulról, és tulajdonosuk a nyakamba puszilt, mibe beleremegett a gyomrom. Noah és én ültünk a földön a nagy TV előtt, egy-egy párnán. Alek leült mögém, és az ölébe húzott. Boldogan adtam át neki a kontrollert, és dőltem mellkasához. Két karját körülöttem vetette át, és előttem fogta a kis kütyüt, úgy játszott.
       Sokszor belepusziltam a nyakába, és olykor nála is olyan reakciót vettem észre, mint magamnál. Néha kicsit beleborzongott, volt, mikor kirázta a hideg, és vigyorgott, mint a tejbe tök. Boldog voltam, hogy ilyen kellemesen telik a délutánom, és két olyan férfival vagyok, akik boldoggá tesznek.
       Alek sajnos nem maradhatott sokáig, mert még volt valami dolga. Kikísértem, és elbúcsúztam tőle.
-  Pénteken is lesz edzés, jössz?- kérdezte.
-  Ki nem hagynám. Megint elverlek.- mosolyogtam rá, mint egy kisangyal.
-  Bébi, csak szeretnéd.- mondta, és a hajamba túrt.
-  Gondolkoztam rajtunk.- mondtam. – Mikor Noah megkérdezte, hogy együtt vagyunk-e…
-  És mire jutottál?- kérdezte felcsillanó tekintettel.
-  Hogy, ha legközelebb kérdezik, már nyugodtan válaszolhatunk igennel.- mondtam neki.
-  Oh, ha tudnád, hogy mos mennyire boldoggá tettél. –mondta, és magához húzott. Forró csókokkal árasztotta el kulcscsontomtól az államig a testem, majd egy heves csókkal búcsúzott. – Akkor pénteken látlak!- mondta, és még egy csók után útjára indult.
    Mosolyogva mentem be a házba.

Alek és Kay 

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Ez a történeted is nagyon tetszik. Kíváncsi leszek hogy fog alakulni ez a szerelmi háromszög. Jók a karakterek. Érdekes a sztori! Még mindig tetszik a stílusod!
    Akkor most megnézem a 3. oldaladat is.
    Puszi: Klau

    VálaszTörlés