2014. augusztus 19., kedd

4. Fejezet

4.  Bowling
Ian csak nézett, majd felkapta a fejét a spanyol tanár hangjára. Spanyolul kellett beszélnünk a padtársunkkal.
-   ¿Qué vas a hacer este fin de semana?[1] - kérdeztem Iant.
-   No lo sé.[2]- válaszolta.
-   ¿Te guieres ir a jugar a los bolos con Ana, Noah y yo?[3]
-   ¡Sí! ¡Quiero![4]
Még beszélgettünk egy kicsit, láttam, hogy mondana még valamit, de letelt a kiszabott idő. Boldog voltam, hogy végre együtt fogunk tölteni egy kis időt úgy, mint régen. Csak mi négyen.
Következő órában bementünk a nagy előadóba. Senkinek sem volt kedve meghallgatni egy újabb unalmas előadást. Mindenki azon pusmogott, hogy megint meg kell hallgatni egy idősebb ember beszámolóját, és favicceit. Ám, mikor Noah fellépett a pódiumra, mindenki elhallgatott. Mintha a terem egyszerre szívta volna be a levegőt, és tartotta volna benn, majd suttogás hallatszott mindenhonnan. Pár részletet ki lehetett venni, mint például „milyen dögös”, meg „Ő nem ide járt?”, valamint „Ha ő a tiszt, szívesen leszek én is katona…” persze főleg lányok beszélgettek. A fiúk csak fél füllel hallgatták, amit Noah mondott.
Miután Noah befejezte az előadását, mindenki kiment a teremből ebédelni. Azaz, nem mindenki, mert pár lány a bátorságát próbálta összeszedni, hogy beszéljenek pár szót bátyámmal. Míg ők felkészültek a „nagy beszélgetésre”, én odamentem Noah-hoz, és megszólítottam. A lányok tátott szájjal bámultak.
-   Szia. Ügyes volt az előadásod.- mondtam neki.
-   Köszi. Gondolod, hogy meg fogják fontolni, amit mondtam?- kérdezte kétellyel a hangjában.
-   Nem hinném. A fele oda sem figyelt, a másik meg azt találhatta, hogy vajon hány kockás a hasad vagy, hogy szingli vagy-e…- mondtam neki nevetve.
-   Oh… szóval ezért állnak még mindig itt csoportokban a lányok?- nézett a frusztrált csoportra.
-   Igen. Most valószínűleg a pokolra kívánnak, hogy merek veled beszélni. Na, mindegy. Annyit akartam mondani, hogy hétvégére programunk van.- közöltem vele.- méghozzá egy jó kis testvérpár elleni bowling.
-   Benne vagyok.- mondta csillogó szemekkel. Tudtam, hogy ezt fogja mondani. Imád bowlingozni.
-   Akarsz velünk ebédelni?- kérdeztem hirtelen ötlettől vezérelve.
-   Hmm, persze!

Csak négyen ebédeltünk együtt. Ian és Ashlyn nem voltak ott. Stevennek is hamarosan el kellett mennie. Csak hárman maradtunk.
-   Ana, holnap bowlingozunk?- kérdezte Noah izgatottan.
-   Még szép! Elverünk titeket!- mosolygott elszántan Ana.
-   Ha rajtam múlik, akkor nem!- vágott vissza Noah.
Ez így ment, míg vége nem lett a szünetnek. Az utolsó két órám gyorsan eltelt. Beugrottam a kocsimba, és elmentem a kedvenc kávézómba.
Miután megrendeltem a kávém, leültem, és elkezdtem tanulni. Sokszor szoktam beülni a Black Sheep-be. Nagyon belemerülhettem a tanulásba, mert arra eszméltem föl, hogy valaki megköszörüli a torkát. Fölnéztem, és egy fiút láttam.
-   Szia!- mondta.- Leülhetek hozzád? Nincs üres asztal… - nézett körbe.
-   Umm, persze.- mondtam, és figyelmem megint a tanulásnak szenteltem.
-   Alek vagyok. Alek Reeds.- mondta, és kinyújtotta felém a kezét. Én egy pillanatig csak méregettem, majd kezet fogtam vele.
-   Kaylee.
-   Melyik egyetemre jársz?- kérdezte. Ezen mosolyognom kellett.
-   Én még csak a Riverside-i középiskolába járok. Te?
-   Szórakozol velem? A húgom is oda jár. Én San Bernardio-ba járok katonai főiskolába.- Hihetetlen, Noah is oda jár.- Most vagyok másodéves.
-   Nem ismersz esetleg egy srácot, akit Noah Johnsonnak hívnak?- kérdeztem.
-   De, egy emeleten van a szobánk a koleszban. A legjobb haverom ott, miért? Ismered?
-   Mondhatni…- mosolyogtam rá.- Holnap bowlingozni megyünk pár haverunkkal, ha gondolod, gyere el.- mondtam neki.
-   Örömmel.
-   Ha valami kérdésed van az időponttal kapcsolatban, nyugodtan hívd Noah-t.
-   Én inkább téged hívnálak… Úgy látom, te jobban képben vagy. Noah mindent elfelejt.
-   Oh, ez igaz!- elvettem egy szalvétát, és ráírtam a telefonszámom.- SMS-t bármikor küldhetsz, hívni csak délután fél négytől tudsz.
-   Köszi.- mondta.
-   Nincs mit. Remélem el tudsz jönni. – mosolyogtam rá.- Most viszont mennem kell. Örülök, hogy találkoztunk.
-   Én is. Holnap találkozunk.- kacsintott rám.
Eddig észre sem vettem, hogy milyen szép sötétkék szemei vannak. Fekete haja pedig ezt az adottságát még jobban kiemelte. Határozottan helyes volt.
Fölálltam, és elindultam a kijárat felé. Mikor kimentem még visszanéztem, és láttam, hogy integet. Elmosolyodtam, és beültem az autómba.

Ana délután átjött hozzánk.
-   Képzeld, Steve vett nekem egy csokor virágot.
-   Igen? Hogyhogy?
-   Két hónaposak vagyunk!- sipította.
-   Ne már! Most viccelsz?
-   Nem.- mondta sértetten.
-   Ilyen hamar eltelt két hónap? Istenem.
-   Ugye? Olyan boldog vagyok! Veled mi történt ma?
-   Képzeld, megismerkedtem egy sráccal. Alek-nak hívják, és Noah-val egy idős… Lehet, hogy egy évvel idősebb.
-   És?- kérdezte izgatottan.
-   Elhívtam bowlingozni.
-   Hogy néz ki?
-   Nagyon helyes! Sötétkék szemek, és fekete haj.
-   Alig várom, hogy megismerjem.- mondta.
Még órákig csacsogtunk, majd Anának haza kellett mennie. Én letusoltam, és átöltöztem pizsibe. Mikor mindezzel készen voltam, átmentem bátyám szobájába. Ritkán volt itt, hiszen koleszban lakott.
-   Szia.- köszöntem neki, és leültem mellé az ágyra.
-   Szia hugi, mit akarsz?
-   Találkoztam Alekkal.
-   Igen? És mit mondott?
-   Elhívtam bowlingozni.
-   Szuper. Nagyon ász a srác. Talán még téged is meg tudna tanítani…- kacsintott rám.
-   Ugyan… Annyira azért nem vagyok gáz…
-   Még hogy nem?!- horkantott föl.
-   Jól van… Elismerem, nem vagyok hozzá nagyon tehetséges. De azért nem kell vele szekálni…
-   Mert különben?- kérdezte szemöldök húzogatva.
-   Meg leszel csikizve!- kiáltottam föl, és rávetettem magam. Csikiztem, ahol értem, viszont ő is csikizett. Röhögve fetrengtünk az ágyon. Mikor már alig kaptunk levegőt, abba hagytuk.
-   Menj aludni, holnap suli.- mondta, mikor már meg tudott szólalni.
-   Jó éjt.- mondtam neki.
-   Neked is, hugi.

Másnap reggel fölvettem egy katonai mintás inget, egy rövidnadrágot, ami alá fekete harisnyát húztam, és a fejemre tettem bátyám sapkáját. Már útra készen voltam, szépen, visszafogottan kisminkelve, amikor nem találtam a bakancsom. Már vagy egy éves ez a bakancsom, de most nem találtam. Járkáltam a házban, de sehol sem találtam. Már nagyon fölhúztam magam, és arra gondoltam, hogy fölveszek egy sima cipőt, amikor megláttam. Jól el volt dugva a cipős szekrénybe. Gondolom anyu rakta el, hogy nehogy megtaláljam. Utálta ezt a bakancsot. Én viszont imádtam. Még egyszer belenéztem a tükörbe, mielőtt elindultam. Boldogan nyugtáztam, hogy jól nézek ki. Meg kell köszönnöm Anának, hogy ilyen jó cuccokat választott nekem.
Ma is megnéztek, de gyorsan eltelt az idő.
-   Hatkor találkozzunk a bowling centerben!- mondtam Anának és Stevennek, valamint Iannak, és Ash-nek. Sietnem kellett, ezért nem vártam meg a válaszukat.
Már otthon voltam, és pihentem, amikor kaptam egy SMS-t Alektől.
Mikorra legyek ott?:)
Alek
Feloldottam a telefonom, és válaszoltam neki.
Hatkor kezdünk;)
Kay
Izgatott voltam, hogy Alek is el fog jönni. Jobban meg akartam ismerni. Már öt óra volt. Alig vártam, hogy végre bowlingozzunk. Nem maga a bowling miatt, hanem a társaság miatt. Azon kaptam magam, hogy nem zavar, hogy ott lesz Ash is.
Bementem Noah-hoz, hogy siettessem egy kicsit. Még mindig csak TV-zett, pedig már készülődnie kellett volna.
Fél hat után öt perccel végre elindultunk. Noah vezetett, én meg nézelődtem. Szerettem Riverside-ot. Mióta az eszemet tudom itt éltem.
Negyed óra múlva megérkeztünk, és boldogan láttam, hogy Ana, Steve, Ian és Ashlyn is megérkezett. Mikor jobban körülnéztem, észrevettem Alek-et az egyik asztalnál. Bevártuk a többieket, és odamentünk hozzá.
-   Szia Alek.- köszöntem neki, majd bemutattam mindenkinek.
-   Sziasztok.- köszönt.
-   Hogy legyenek a csapatok?- kérdeztem.
-   Szerintem –szólalt meg Noah.- legyenek a Stone tesók és a Johnson tesók egymás ellen, a többieket ti válogatjátok.- mondta, és rám nézett.
-   Nekem jó!- mondta rá Ian.
-   Én veletek leszek.- mondta Alek.- És akkor a párok együtt lehetnek, de így is legyőzünk titeket.- mondta mosolyogva.
-   Nekünk jó!- mondta Ana.- Csak egy a baki… Mi fogunk győzni.
Mindenki megkapta a cipőjét, és elkezdődött a verseny, hamar rájöttek a srácok, hogy én nem vagyok egy nagy őstehetség.
Szerencsére nem csak én voltam így vele. Steven sem volt valami jó, és Ash sem.
Megint én következtem, és odaálltam a pálya elé. Alek odajött mellém, és segített, magyarázott pár dolgot, de én nem fogtam föl felét sem annak, hogy mit mond.
-   Segítsek?- kérdezte.
-   Igen.- mondtam.
-   Oké, akkor, fogd meg a golyót, és told ki a kezed, így.- mondta, és mögém állt, és segített a mozdulatban.- Utána engedd le, miközben hátra lendíted. Ügyes vagy. Ezután előre lendíted, de a csípődet balra mozdítod, hogy egyenesen tudd gurítani.- mondta, és kezével balra tolta el a csípőm, majd elgurítottuk a golyót. Az nyílegyenesen ment, de még így sem jó helyre tettem le, ezért csak hat bábut ütött le. – Gratulálok.- mondta.- Most már csak azon kell dolgoznod, hogy hova teszed le.
-   Segítesz benne?- kérdeztem, és a következő golyót is így gurítottuk el. Az is célba ért, és további három bábut ütött le.
-   Kilenc pont!- mondta Noah, és egy öröm táncot lejtett.
-   Köszi.- mondtam Alek-nak.
-   Nincs mit.- mosolygott rám.
Hátranéztem, hogy lássam, hogy a többiek mit szólnak. Mindenki mosolygott, kivéve Iant.
-   Ez csalás.- mondta, és láttam rajta, hogy valami bosszantotta.
-   Ugyan, szívem, te is segíthetsz nekem.- mondta Ash.
-   Rendben…- mondta, de a tekintete nem enyhült meg.
Nagyon jól éreztem magam az este folyamán, és a végén döntetlen lett az eredmény. Alek segített a gurításokban, de a végén már nem is kellett neki, mert úgy is ment.
-   Mivel köszönhetem meg, hogy megtanítottál rendesen gurítani?- kérdeztem tőle.
-   Gyere el velem a Guns ’n’ Roses koncertjére.- mondta, én meg döbbenten néztem rá.
-   Neked van jegyed a koncertjüre? Arra, ami jövőhéten Los Angelesben lesz?
-   Igen, van két jegyem… akkor jössz?
-   Örömmel!- mondtam, és a nyakába ugrottam.- Imádom őket!
Ekkor egy hörgő hangra lettem figyelmes, és megfordulva azt láttam, hogy Ian majd megfullad. Bizonyára félrenyelte az üdítőjét…



[1] ¿Qué vas a hacer este fin de semana?- Mit csinálsz hétvégén?
[2] No lo sé.- Nem tudom.
[3] ¿Te gustaría ir a jugar a los bolos con Ana, Noah y yo?- Lenne kedved bowlingozni Anával, Noah-val és velem?
[4] ¡Sí! ¡Quiero!- Igen, szeretnék!



Kay szerelése a suliban. (A sapit Noah-tól kapta.) 

Kay bowlingos ruhája

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése