2014. augusztus 9., szombat

Új történtet, Új blog.

Kedves mindenki!

Nagy örömömre szolgál, hogy bejelenthetem: Új blog indul egy új történettel.
Ennek a történetnek semmi köze sincs a Twilight-hoz vagy akármelyik másik sikerlistás (vagy nem sikerlistás) könyvhöz. Teljesen saját történetről van szó. :) Remélem ez senki kedvét nem veszi el.
Ennek a történetnek a létrejöttének története a következő: (huh ez egy kicsit furi lett:D)
Van egy nagyon jó barátnőm, aki megkért, hogy írjak neki egy jó kis érdekes novellát, ugye, Lilla? Nem gondoltuk, hogy többről lesz szó, vagyis én eleinte nem gondoltam, max egy olyan 4 fejezetes dolognak terveztem. Aztán máshogy lett...
A sors iróniája, hogy nem tudtam kitalálni egy jó, ütős címet... Miket beszélek, nem tudtam kitalálni semmilyen címet. Sokáig csak az első fejezet címeként létezett, a már pár fejezetes kis irományom, amit Lilla lelkesedése és dicsérő szavai miatt úgy döntöttem publikálok, hogy kiderüljön csak ő ilyen elfogult, vagy tényleg jó a töri. :)
Remélem lesznek akik velünk tartanak, és kíváncsiak lesznek a fejleményekre.
Mindenesetre azt tudom, hogy van egy állandó és biztos olvasóm, és ezért nagyon hálás vagyok Neked, Lilla! 
Ha te nem lennél, most nem tartanék itt, egyik történetben sem! Lehet, hogy el sem kezdtem volna írni...:) Köszönöm a folytonos biztatást és dicséretet. A kritikákat! Igazi barát vagy, és azt kívánom, hogy mindenkinek legyen egy ilyen kedves, tiszta szívű barátja, mint nekem Te!
Szeretlek!

Puszi,
Yvi (:

U.I.: Még hajnalban közzé akartam tenni ezt a kis bejegyzést, de a sors iróniája, hogy pont elment a net... Úgy látom tökéletes címet találtunk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése